Logo top ue 2024mini


„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie Strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność (LSR) w tym realizację Planu Komunikacji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przewidywane wyniki operacji: Wdrożenie Strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność na obszarze LGD Stowarzyszenia „Długosz Królewski””.

Przejdź do treści

Czcionka:

Kontrast:

close
Popup login module

 HARMONOGRAMspotkan    MIEJSCAspotkan

ZAPROSZENIEkonsultacje    ARKUSZpomyslu

SPOTKANIA1 6LIPCA    SPOTKANIA17LIPCA

 ANKIETA  podsumowanie

raport

 

 

                 wsparcie przygot popr

EKOBAIK

"Ekologiczna Kraina Obszaru Bab Aktywnych i Kreatywnych"

Projekt współpracy Lokalnej Grupy Działania "Długosz Królewski" oraz Lokalnej Grupy Działania "Między Prosną a Wartą"

W ramach operacji planowana jest realizacja 3 głównych zadań realizwoanych symetrycznie przez wszystkich partnerów projektu współpracy oraz 2 zadań indywidulanych, odmiennych w swym zakresie  od zadań realizowanych przez pozostałych partnerów odrębnych.

Zadanie nr 1: Podniesienie wiedzy w zakresie ochrony środkowiska poprzez zakup lamp solarnych


W wyniku realizacji operacji na obszarach partnerskich LGD zostanie zamontowanych 60 lamp hybrydowych, które będą stanowić dobra praktykę w zakresie ochrony środowiska. Planowany jest montaż 40 lamp na obszarze "Między Prosna a Wartą" - LGD (po 5 lamp na terenie każdej z 8 gmin) oraz 20 lamp na obszarze Stowarzyszenia Długosz Królewski (po 5 lamp na terenie każdej gminy). Planuje się zakup lamp hybrydowych zasilanych panelem fotowoltaicznym oraz  turbiną wiatrową. Zastosowanie takiego rozwiązania będzie miało nowatorski charakter na naszym terenie i pozwoli na nowatorskie wykorzystanie posiadanych zasobów odnawialnych tj. energii słonecznej i wiatrowej. Wprawdzie na obszarach partnerskich LGD były już montowane podobne lampy, niemniej jednak nigdy nie był prowadzone takie prace symetrycznie i na taką skalę na całym obszarze, zatem projekt będzie miał charakter innowacyjny.


Na każdej z zakupionych lamp zostanie zamieszczona naklejka promocyjno-informacyjnych zawierająca m.in. kod QR, pozwalający na przekierowanie na stronę internetową zawierajacą informacje o zasadach działania lampy i jej pozytywnym wpływie na ochronę środowiska.  Ponadtko nalepka zawierać będzie informacje o pomocy otrzymanej z EFROW, zgodnie z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku PROW na lata 2014-2020.  Lampy zostaną zamontowane na terenie każdej z gmin, przez co społeczność lokalna "na własnej skórze" odczuje pozytywny wpływ stosowania tego typu ekologicznych i innowacyjnych rozwiązań. Podjęcie i pokazanie działania, które przyniosło konkretne, pozytywne rezultaty, zawiera w sobie pewien potencjał innowacji, jest trwałe i powtarzalne oraz możliwe do zastosowania w podobnych warunkach w innym miejscu przez inne podmioty, będzie stanowić niezwykła lekcję ekologii dla mieszkańców naszego obszaru przez co wpłynie na wzmocnienie kapitału społecznego w zakresie ochrony środowiska wśród mieszkańców obszarów partnerskich LGD.  Miejsca montażu lamp nie będą przypadkowe, lecz celem wzmocnienia oddziaływania projektu, planuje się montaż lamp w bliskości infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i kulturalnej, a przez to jej rozwój. Zatem realizacja operacja przyczyni się do realizacji więcej niz 1 celu szczególowego LSR, wszystkich LGD uczestniczących w realizacji projektu współpracy.
Zadanie realizowane symetrycznie, przez wszystkich partnerów projektu współpracy.

 

hybrydafoto  LAMPA HYBRYDOWA Z TURBINĄ WIATROWĄ - SPECYFIKACJA I INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:

Informacje ogólne o lampie (pdf)

Fundament i panel fotowoltaiczny (pdf)

Akumulator (pdf)

Turbina wiatrowa (pdf)

Zdalny sterownik (pdf)

Oprawa LED (pdf)

Certfikaty (pdf)

Wybrany realizator zadania EcoSolary - http://www.ekosolary.pl/oferta/lapy-solarne-uliczne/


Zadanie nr 2: Wzmocnienie kapitału społecznego KGW poprzez przeprowadzenie przegladu kulinarnego


W ramach przeglądu każde KGW dostarczy do biura LGD, na którego terenie działa formularz uczestnictwa, który składał się będzie z dwóch części. Pierwsza cześć dotyczyć będzie samego KGW (opis KGW + 5 zdjęć KGW/z działaności KGW) a druga potrawy kulinarnej (opis/przepis  + 5 zdjęć potrwawy). Formularze zostaną przygotowane przez poszczególne KGW, podczas spotkań przeprowadzonych przez każde KGW osobno w dogodnej dla siebie lokalizacji. Każde KGW podczas spotkania wybierze i przygotuje 1 potrawę na przegląd, wykona zdjęcia i niezbędne opisy, zgłębi historie i dokanania swojego KGW, co przełoży się na wzmocnienie kapitału społecznego wśród członkiń KGW w zakresie kultywowania lokalnych tradycji i zwyczajów kulinarnych. Ponadto materiał wypracowany podczas spotkań zostanie opublikowany w folderze promocyjno - informacyjnego oraz częściowo wypromowane w filmie promocyjno - informacyjny.



Zadanie nr 3: Film promocyjno - informacyjny

W ramach zadania planowane jest nagranie filmu pomocyjno-informacyjnego.Celem wzmacniania kapitału społecznego mieszkańców obszarów partnerskich LGD w filmie zostanie zaprezentowane  wykorzystanie innowacyjnych lamp hybrydowych zamontowanych w ramach zadania 1, wykorzystujących energie ze żródeł odnawialnych. Ponadto celem wzmocnienia kapitału społecznego wśród przede wszystkim członkiń KGW w zakresie kultywowania lokalnych tradycji i zwyczajów kulinarnych w filmie zostanie zaprezentowany również dorobek kilku KGW. Film będzie zawierał informacje o pomocy otrzymanej z EFROW, zgodnie z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku PROW na lata 2014-2020. Film zostanie udostępniony na stronach interentowych partnerskich LGD. Ponadto film będzie udostępniany nieodpłatnie każej zaiteresowanej instytucji czy osobie.
Zadanie realizowane symetrycznie, przez wszystkich partnerów projektu współpracy.

Zadanie nr 4: Wydanie folderu promocyjno - informacyjnego

W zamach zadania planuje się wydanie folderu promocyjno - informacyjnego, w którym znajdzie się:
- informacja o realizowanych projekcie współpracy;
- informacja o zasadach działania lamp hybrydowych i ich pozytywnym wpływie na ochronę środowiska;
- lista KGW biorących udział w przeglądzie kulinarnym;
- prezentacja dorobku oraz potrwa wszystkich KGW z terenu "Między Prosną  a Wartą" - uczestniczących w przegladzie kulinarnym;
- informacja o pomocy otrzymanej z EFROW, zgodnie z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku PROW na lata 2014-2020.


Foldel będzie bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Folder bedzie dostępny dla wszystkich zainteresowanych w biurze LGD.
Zadanie jest realizowane celem wzmacniania kapitału społecznego mieszkańców obszarów partnerskich LGD w zakresie ochrony środowiska oraz celem wzmocnienia kapitału społecznego wśród przede wszystkim członkiń KGW w zakresie kultywowania lokalnych tradycji i zwyczajów kulinarnych.  
Zadanie odmienne w swym zakresie  od zadań realizowanych przez pozostałych partnerów, realizwane tylko przez 1 partnera - "Między Prosną  a Wartą" - Lokalną Grupę Działania. Dzięki czemu projekt wspólpracy jest zintegrowany.

Zadanie nr 5: Organizacja konkursu fotograficznego o tematyce ekologicznej oraz konkursu na najciekawszy plakat na temat "Ziemia - planeta ludzi" lub "Mieszkańcy lasu".

Zadanie odmienne w swym zakresie  od zadań realizowanych przez pozostałych partnerów, realizwane tylko przez 2 partnera - Stowarzyszenie Długosz Królewski.  Dzięki czemu projekt wspópracy jest zintegrowany.  W ramach zadania planuje się organizację dwóch konkursów dla uczniów szkół z terenu LGD Długosz Królewski". Dla dzieci z klasy "zero" oraz klas 1-3 zaplanowano organizację konkursu na najciekawszy plakat na temat "Ziemia - planeta ludzi" lub "Mieszkańcy lasu". Dla uczniów klas 4-8 planuje się zorganizowanie konkursu fotograficznego o tematyce ekologicznej - promowanie najciekawszysch miejsc przyrodniczych w województwie łódzki i wielkopolskim. Działania te mają na celu szerzenie od najmłodszych lat postaw proekologicznych, pokazywanie poprzez zabawę, ale też naukę jak można we własnym zakresie chronić środkowisko przyrodnicze. Efekty prac zostaną zaprezentowane na stronie interenetowej Stowarzyszenia, w mediach społecznościowych oraz w albumie.Ponadto w ramach zadania, dla każdej gminy członkowskiej Stowarzyszenie "Długosz Królewski" planuje zakupić pojemnik serce  na zużyte nakrętki, a dla każdej szkoły biorącej udział w konkursie pojemniki na zużyte baterie. Podsumowaniem tych działań będzie zorganizowana wystawa zdjęć i plakatów złożonych w konkursach wraz z wręczeniem nagród. Zadanie będzie odrębne , realizowane tylko na obszarze Stowarzyszenia "Długosz Królewski".


Zarówno organizację konkursu fotograficznego oraz konkursu na najciekawszy plakat zaplanowano w tym samym czasie. Konkursy będą ogólnodostępne dla wszystkich uczniów szkół gmin członkowskich LGD. Uczestnicy z tego tytułu nie będą ponosić żadnych dodatkowych opłat. Rekrutacja do obydwu konkursów będzie polegała na złożeniu w Biurze LGD karty zgłoszenia do udziału w konkursie, która będzie dostępna do pobrania zarówno w Biurze LGD jak i na stronie internetowej Stowarzyszenia www.dlugoszkrolewski.org.pl.  Wcześniej jednak zostaną wysłane do wszystkich szkół pisma informujące o konkursie wraz z plakatami z prośbą o udostępnienie i jednoczesny udział w konkursach. Całe zadanie będzie realizowane i koordynowane przez pracowników Biura LGD we własnym zakresie , przygotowując wszystkie jego elementy. W ramach zadania zaplanowano opracowanie i wydruk 100 sztuk plakatów informacyjnych, które będą przekazane do wszystkich szkół i urzędów gmin i wywieszone w miejscach ogólnodostępnych. Ponadto zaplanowano zakup nagród rzeczowych dla uczniów, którzy zajmą I, II i III miejsce w poszczególnym konkursie. Dla pozostałych uczestników konkursów, tych młodszych i nieco starszych zaplanowano zakup materiałów promocyjnych, ekologicznych do codziennego użytku, tak aby na codzień promować proekologiczne zachowania od najmłodszych lat. Wszystkie materiały uczniowie będą mogli wykorzystać w szkole, podczas nauki.

Podsumowanie całego zadania będzie organizacja uroczystej wystawy prac złożonych w konkursach.

                                                                                               

logNaborZakoncz

 

Ogłoszenie nr 1/2016

 

 

 

logNaborZakonczOgłoszenie nr 1/2017

 logNaborZakonczOgłoszenie nr 3/2017

 

 

 logNaborZakonczOgłoszenie nr 4/2018

 logNaborZakonczOgłoszenie nr 5/2018

 

 

logNaborZakonczOgłoszenie nr 6/2020

 logNaborZakonczOgłoszenie nr 7/2020

 

 

logNaborZakonczOgłoszenie nr 8/2021

 

logNaborUniewaznOgłoszenie nr 9/2022

logNaborUniewaznOgłoszenie nr 10/2022

logNaborZakonczOgłoszenie nr 11/2022

logNaborZakonczOgłoszenie nr 12/2022

 

 

 

Małe granty:

logNaborZakonczOgłoszenie nr 1/2018/G

logNaborZakonczOgłoszenie nr 2/2018/G

logNaborZakonczOgłoszenie nr 3/2018/G

 

logNaborZakonczOgłoszenie nr4/2022/G

logNaborZakonczOgłoszenie nr 5/2022/G

logNaborZakonczOgłoszenie nr 6/2022/G

 

logNaborZakonczOgłoszenie nr 7/2022/G

logNaborZakonczOgłoszenie nr 8/2022/G

logNaborZakonczOgłoszenie nr 9/2022/G

W dniu 30 lipca 2021 r. w Biurze LGD odbyło się posiedzenie Rady Stowarzyszenia w sprawie oceny wniosków na przedsięwzięcie 1.2.1 - podejmowanie działalności gospodarczej.

LGD mogła wybrać wnioski do limitu środków w wysokości 306 244,32 zł.

Gratulujemy wybranym i życzymy powodzenia w dalszym procesie oceny przez Urząd Marszałkowski.


Lista operacji zgodnych z LSR oraz z ogłoszeniem w naborze 6/2020

Lista operacji wybranych do finansowania w naborze 8/2021

Protokół z posiedzenia

Odwołanie od decyzji Rady

W dniu 30 lipca 2021 r. w Biurze LGD odbyło się posiedzenie Rady Stowarzyszenia w sprawie oceny wniosków na przedsięwzięcie 1.2.2 - rozwijanie działalności gospodarczej.

LGD mogła wybrać wnioski do limitu środków w wysokości 1 109 915,28 zł.

Gratulujemy wybranym i życzymy powodzenia w dalszym procesie oceny przez Urząd Marszałkowski.


Lista operacji zgodnych z LSR oraz zgodnych z ogłoszeniem o naborze wniosków

Lista operacji zgodnych z LSR oraz zgodnych z ogłoszeniem w naborze 7/2021

Lista operacji wybranych do finansowania

Lista operacji wybranych do finansowania w naborze 7/2021

Protokół z posiedzenia

Odwołanie od decyzji Rady

logNaborZakonczOgłoszenie numer 8/2021

Stowarzyszenie „Długosz Królewski” informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na przedsięwzięcie P.1.2.1: Podejmowanie działalności gospodarczej

  1. I.Podejmowanie działalności gospodarczej
Rodzaj operacji

Podejmowanie działalności gospodarczej

(§2 ust.1 pkt.2 a Roz. MRiRW)

Termin i miejsce składania wniosków Wnioski należy składać od dnia 30 czerwca 2021 r. godz. 8:00 do dnia 16 lipca 2021 r do godz. 14:00, bezpośrednio tj. osobiście w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz dwóch w wersji elektronicznej w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Długosz Królewski”, ul. 1000-lecia 10, 62-874 Brzeziny. Złożenie wniosku potwierdza się poprzez przybicie na jego pierwszej stronie pieczęci wpływu z oznaczeniem nazwy LGD, daty i godziny wpływu oraz złożenie własnoręcznego podpisu. Potwierdzenia złożenia wniosku dla Wnioskodawcy dokonuje się także na jego kopii. O terminie złożenia wniosku decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia.
Limit dostępnych środków 76 561,08 
Forma wsparcia Premia w wysokości 50 000,00 zł
Rodzaj beneficjenta Osoby fizyczne
Miejsce składania wniosków Biuro Stowarzyszenia „Długosz Królewski”, ul. 1000 – lecia 10, 62-874 Brzeziny
Minimalne wymagania Aby wniosek uznać za zgodny z kryteriami lokalnymi musi on otrzymać minimalną liczbę 18 punktów.
Wskaźnik realizacji naboru

w. 1.2 a – Liczba utworzonych miejsc pracy – 5 etatów

1.2.1 – Liczba operacji polegających na utworzeniu nowego przedsiębiorstwa i stworzenia miejsca pracy – 5 sztuk

Tryb składania wniosków:

Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach w wersji papierowej oraz wniosek w formie dokumentu elektronicznego zapisany na informatycznym nośniku danych. Wnioskodawca powinien dysponować tożsamą wersją wniosku w celu potwierdzenia jego złożenia przez LGD.

Wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.

Wnioski należy złożyć:

- w formie papierowej w 2 egzemplarzach,

- w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach,

- oraz w 2 opisanych segregatorach.

Procedury i kryteria wyboru operacji

Kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR dostępne są do pobrania na stronie internetowej Stowarzyszenia, w zakładce Dokumenty – LSR

W przypadku równej ilości punktów uzyskanych przez Radę o dofinansowaniu decyduje data i godzina złożenia wniosku o przyznanie pomocy.

Informacje dodatkowe

Wszelkich informacji o naborze udziela Biuro LGD Stowarzyszenia „Długosz Królewski” (ul. 1000-lecia 10, 62-874 Brzeziny: osobiście oraz telefonicznie 62 76 98 222 lub e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skorzystanie z doradztwa indywidualnego jest możliwe po telefonicznym ustaleniu terminu spotkania.

Formularze wniosku o udzielenie wsparcia, wniosku o płatność i umowy

LSR, formularze wniosków o przyznanie pomocy, wniosków o płatność oraz projekt umowy o udzielenie wsparcia i kryteria wyboru operacji dostępne są na stronie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Długosz Królewski” www.dlugoszkrolewski.org.pl , lub w biurze LGD „Długosz Królewski” ,

Formularze dostępne również na stronach internetowych:

- Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego Departament PROW

http://dprow.umww.pl/obszary-wiejskie/

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

- Wniosek o przyznanie pomocy (pdf) - otwórz

- Wniosek o przyznanie pomocy (xlsx) - otwórz

- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (pdf) - otwórz

2) Biznesplan

- Biznesplan (pdf) - otwórz

- Biznesplan (docx) - otwórz

- Biznesplan - tabele finansowe (xlsx) - otwórz

- Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu (pdf) - otwórz

3) Formularz umowy o przyznanie pomocy 

- Umowa o przyznanie pomocy (pdf) - otwórz

- Załącznik nr 1 Biznesplan - otwórz

- Załącznik nr 2 - Wykaz działek ewidencyjnych (pdf) - otwórz

- Załącznik nr 3 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji - otwórz

- Załącznik nr 4 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy - otwórz

- Załacznik nr 5 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim/o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej - otwórz

- Załącznik nr 6 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - otwórz

4) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu/Informacji po realizacji operacji

- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (pdf) - otwórz

- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (xlsx) - otwórz

- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu/Informacji po realizacji operacji - otwórz

5) Formularz wniosku o płatność

- Wniosek o płatność (pdf) - otwórz

- Wniosek o płatność (xlsx) - otwórz

- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (pdf) - otwórz

- Załącznik nr 2 Wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej (xlsx) - otwórz

- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji biznesplanu (pdf) - otwórz

- Informacja pomocnicza przy wypełniniu sprawozdania z realizacji biznesplanu (pdf) -  otwórz

Dodatkowe dokumenty

1. Załącznik nr 11 Kryteria wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów - otwórz

2. Załącznik nr 9 Procedury wyboru operacji w ramach LSR oraz Regulamin Organu Decyzyjnego - otwórz

3. Lokalna Strategia Rozwoju - otwórz

4. Załącznik nr 1 do wytycznych - otwórz

5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - otwórz

logNaborZakonczOgłoszenie numer 7/2021

Stowarzyszenie „Długosz Królewski” z siedzibą w Brzezinach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. informuje, że

ogłasza nabór wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych zgodnie z planowanym harmonogramem planowanych naborów na następujące zakresy tematyczne:

I.Rozwój działalności gospodarczej wraz z podnoszeniem kompetencji osób zaangażowanych w projekt.

Rodzaj operacji Rozwój przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność przez rozwijanie działalności gospodarczej (§2 ust.1 pkt.2c Roz. MRiRW)
Termin składania wniosków 30.06.2021 godz. 8:00 – 16.07.2021 godz. 14:00
Limit dostępnych środków 277 478,82 
Wysokość pomocy Nie więcej niż 300 000 zł oraz nie mniej niż 50 000 zł
Wysokość wsparcia

70% kosztów kwalifikowanych dla wniosków przyczyniających się do rozwoju przedsiębiorczości i utrzymaniu oraz utworzeniu miejsc pracy oraz nastawionych na rozwiązywanie lokalnych problemów.

50% kosztów kwalifikowanych dla wniosków przyczyniających się do rozwoju przedsiębiorczości i utrzymaniu oraz utworzeniu miejsc pracy, ale bez rozwoju problemów lokalnych

Rodzaj beneficjenta Istniejące przedsiębiorstwa, spełniające status mikro i małych przedsiębiorstw.
Miejsce składania wniosków Biuro Stowarzyszenia „Długosz Królewski”, ul. 1000 – lecia 10, 62-874 Brzeziny
Forma wsparcia Refundacja
Minimalne wymagania Aby wniosek uznać za zgodny z kryteriami lokalnymi musi on otrzymać minimalną liczbę punktów, większą niż 18 punktów.
Wskaźnik realizacji naboru

w.1.2 a - Liczba utworzonych miejsc pracy - 5 etatów

1.2.1 - Liczba operacji polegających na utworzeniu nowego przedsiębiorstwa i stworzenia miejsca pracy - 5 sztuk

1.2.2 – Liczba operacji polegających na rozwoju istniejącego przedsiębiorstwa i stworzenia oraz utrzymania miejsc pracy – 5 sztuk

Tryb składania wniosków:

Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach w wersji papierowej oraz wniosek w formie dokumentu elektronicznego zapisany na informatycznym nośniku danych. Wnioskodawca powinien dysponować tożsamą wersją wniosku w celu potwierdzenia jego złożenia przez LGD.

Wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.

Wnioski należy złożyć:

- w formie papierowej w 2 egzemplarzach,

- w wersji elektronicznej w 1 egzemplarzu,

- oraz w 2 opisanych segregatorach.

Procedury i kryteria wyboru operacji

Kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR dostępne są do pobrania na stronie internetowej Stowarzyszenia , w zakładce Dokumenty – LSR pod poniższym linkiem:

http://dlugoszkrolewski.org.pl/dokumenty/lokalna-strategia-rozwoju-lsr

W przypadku równej ilości punktów uzyskanych przez Radę o dofinansowaniu decyduje data i godzina złożenia wniosku o przyznanie pomocy.

Informacje dodatkowe

Wszelkich informacji o naborze udziela Biuro LGD Stowarzyszenia „Długosz Królewski” (ul. 1000-lecia 10, 62-874 Brzeziny: osobiście oraz telefonicznie 62 76 98 222 lub e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skorzystanie z doradztwa indywidualnego jest możliwe po telefonicznym ustaleniu terminu spotkania.

Formularze wniosku o udzielenie wsparcia, wniosku o płatność i umowy

LSR, formularze wniosków o przyznanie pomocy, wniosków o płatność oraz projekt umowy o udzielenie wsparcia i kryteria wyboru operacji dostępne są na stronie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Długosz Królewski” www.dlugoszkrolewski.org.pl , lub w biurze LGD „Długosz Królewski” ,

Formularze dostępne również na stronach internetowych:

- Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego Departament PROW

http://dprow.umww.pl/obszary-wiejskie/

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z):

- Wniosek o przyznanie pomocy (pdf) - otwórz

- Dodatkowe arkusze dla pomiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełnienia (pdf) - otwórz

- Wniosek o przyznanie pomocy (xlsx) - otwórz

- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełnienia (xlsx) - otwórz

- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (pdf) - otwórz

2. Biznesplan (wersja 3z)

- Biznesplan (pdf) - otwórz

- Biznesplan (docx) - otwórz

- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (pdf) - otwórz

- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórtwa lokalnego produktów rolnych (docx) - otwórz

- Biznesplan (tabele finansowe inkubator 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4) - otwórz

- Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu (pdf) - otwórz

- Biznesplam (tabele finansowe) - otwórz

3. Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa.

- Oświadczenie (pdf) - otwórz

- Oświadczenie (xlsx) - otwórz

- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa (pdf) - otwórz

4. Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)

- Umowa o przyznaniu pomocy (pdf) - otwórz

- Załącznik 1 Zestawienie finansowo - rzeczowe operacji (pdf) - otwórz

- Załącznik 2 Wykaz działek ewidencyjnych - otwórz

- Załącznik 3 Kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (pdf) - otwórz

- Załącznik 3A Kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (pdf) - otwórz

- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji biznesplanu - otwórz

5. Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji

- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (pdf) - otwórz

- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (xlsx) - otwórz

- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu/Informacji po realizacji operacji (pdf) - otwórz

6. Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)

- Wniosek o płatność (pdf) - otwórz

- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełnienia (pdf) - otwórz

- Wniosek o płatność (xlsx) - otwórz

- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełnienia (xlsx) - otwórz

- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (pdf) - otwórz

- Załącznik 3 Sprawozdanie z realizacji biznesplanu (xlsx) - otwórz

- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu - otwórz

7. Klauzule RODO

- RODO klauzule 19.2 - otwórz

- RODO klauzule do karty wkładu rzeczowego - otwórz

- RODO klauzule do listy obecności - otwórz

Dodatkowe załączniki

1. Załącznik 11 - Kryteria wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów - otwórz

2. Załącznik 9 - Procedury wyboru operacji w ramach LSR oraz Regulamin Organu Decyzyjnego  - otwórz

3. Lokalna Strategia Rozwoju - otwórz

4. Załącznik 1 do wytycznych - otwórz

5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis - otwórz

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem